Klantenservice

Bestellen

Bij Duetz kun je gemakkelijk en snel online shoppen, 24 uur per dag, zeven dagen per de week. Alle bestellingen die voor 21.00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verstuurd. Na verzending ontvang je een link met de Track & Trace code die aangeeft wanneer je pakket wordt geleverd.

Bestelproces

Online bestellen bij Duetz doe je als volgt:

  1. Kies een artikel en selecteer de gewenste kleur/maat

  2. Door op de button 'toevoegen aan winkelmand' te klikken plaats je het artikel in het winkelmandje

  3. Doorloop de stappen in de checkout en kies de gewenste betaalmethode

  4. Rond de betaling af

Orderbevestiging

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een Track&Trace code om je bestelling te kunnen volgen.

Heb je geen bevestiging ontvangen? Mogelijk is de orderbevestiging in je spamfolder terechtgekomen.

Bestelling wijzigen of annuleren

De bestelling kan na betaling niet meer gewijzigd worden. Controleer de producten in je winkelwagen voordat je de bestelling definitief plaatst. 

Het annuleren van een bestelling kan alleen indien de bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice door te een e-mail te sturen naar info@duetz.nl om een bestelling te annuleren.

Niet leverbaar artikel

Duetz streeft ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. We streven er dan naar dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen (maar in ieder geval binnen 14 dagen) op je rekening wordt teruggestort.

Home
Verlanglijst
Account