Klantenservice
Bij Duetz kun je gemakkelijk en snel online shoppen, 24 uur per dag, zeven dagen per week. Alle bestellingen die op een werkdag voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verstuurd. Na verzending ontvangen je een link met de Track & Trace code die aangeeft wanneer je pakket wordt geleverd.
Online bestellen bij Duetz doe je als volgt:
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een Track&Trace code om je bestelling te kunnen volgen.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Mogelijk is de orderbevestiging in je spamfolder terechtgekomen.
De bestelling kan na betaling niet meer gewijzigd worden. Controleer de producten in je winkelwagen voordat je de bestelling definitief plaatst.
Het annuleren van een bestelling kan alleen indien de bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@duetz.nl om een bestelling te annuleren.
Duetz streeft ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. We streven er dan naar dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen (maar in ieder geval binnen 14 dagen) op je rekening wordt teruggestort.
Copyright Duetz © 2023 - Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacy policy